Τουρνουά Μπάσκετ 2026 του Δήμου Νέας Ιωνίας
Πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 24 Μαΐου 2026 στο κλειστό γυμναστήριο Κάλβου & Τζαβέλλα το Τουρνουά Μπάσκετ 2026, που διοργάνωσε ο Δήμος Νέας Ιωνίας μέσω του Τμήματος Αθλητισμού.
Στη διοργάνωση συμμετείχαν παιδιά των αθλητικών προγραμμάτων του Δήμου, τα οποία αγωνίστηκαν με ενθουσιασμό, ομαδικότητα και αγωνιστικό πνεύμα, προσφέροντας όμορφες στιγμές σε όλους τους παρευρισκόμενους.
Ο Δήμος Νέας Ιωνίας ευχαριστεί θερμά τα παιδιά, τους προπονητές, καθώς και τους γονείς που στήριξαν με την παρουσία τους τη διοργάνωση, η οποία ανέδειξε για ακόμη μία φορά τη σημασία του αθλητισμού και της συμμετοχής στη ζωή της πόλης.








