Ανακοινώσεις, Δελτία Τύπου, Ειδήσεις - Ανακοινώσεις|

Τελετή αδελφοποίησης των Δήμων Νέας Ιωνίας και Δυτικής Λέσβου

 

Το Σάββατο στις 16 Μαΐου 2026, στις 7 μ.μ. θα πραγματοποιηθεί στον Δημοτικό Κινηματογράφο “Αστέρας” η τελετή αδελφοποίησης των Δήμων Νέας Ιωνίας και Δυτικής Λέσβου.

Η τελετή έρχεται σε συνέχεια των αντίστοιχων εκδηλώσεων που πραγματοποιήθηκαν στη Λέσβο το Δεκέμβριο του 2025.

Την πρόσκληση υπογράφουν οι Δήμαρχοι Νέας Ιωνίας Παναγιώτης Μανούρης και Δυτικής Λέσβου Ταξιάρχης Βέρρος

Μοιραστείτε
Close Search Window