Τελετή αδελφοποίησης των Δήμων Νέας Ιωνίας και Δυτικής Λέσβου
Το Σάββατο στις 16 Μαΐου 2026, στις 7 μ.μ. θα πραγματοποιηθεί στον Δημοτικό Κινηματογράφο “Αστέρας” η τελετή αδελφοποίησης των Δήμων Νέας Ιωνίας και Δυτικής Λέσβου.
Η τελετή έρχεται σε συνέχεια των αντίστοιχων εκδηλώσεων που πραγματοποιήθηκαν στη Λέσβο το Δεκέμβριο του 2025.
Την πρόσκληση υπογράφουν οι Δήμαρχοι Νέας Ιωνίας Παναγιώτης Μανούρης και Δυτικής Λέσβου Ταξιάρχης Βέρρος




