Στο Δημαρχείο της Νέας Ιωνίας κυματίζει η σημαία του Πόντου
Με απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου, σήμερα το πρωί της 19ης Μαϊου αναρτήθηκε στο Δημαρχείο η σημαία ( λάβαρο) του Πόντου ως ελάχιστος φόρος τιμής στα 353.000 θύματα της Γενοκτονίας.
19 Μαΐου, 2026| Ανακοινώσεις, Δελτία Τύπου, Ειδήσεις - Ανακοινώσεις, Ειδήσεις - Τύπος|
Στο Δημαρχείο της Νέας Ιωνίας κυματίζει η σημαία του Πόντου
Με απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου, σήμερα το πρωί της 19ης Μαϊου αναρτήθηκε στο Δημαρχείο η σημαία ( λάβαρο) του Πόντου ως ελάχιστος φόρος τιμής στα 353.000 θύματα της Γενοκτονίας.
16 Ιουνίου, 2026