Ανακοινώσεις, Δελτία Τύπου, Ειδήσεις - Ανακοινώσεις, Ειδήσεις - Τύπος|

Στο Δημαρχείο της Νέας Ιωνίας κυματίζει η σημαία του Πόντου

  Με απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου, σήμερα το πρωί της 19ης Μαϊου αναρτήθηκε στο Δημαρχείο η σημαία ( λάβαρο) του Πόντου ως ελάχιστος φόρος τιμής στα 353.000 θύματα της Γενοκτονίας.

Μοιραστείτε
Close Search Window