Ανακοινώσεις, Δελτία Τύπου, Ειδήσεις - Ανακοινώσεις, Εκδηλώσεις – Φωτογραφίες - Δραστηριότητες|

Παρουσιάστηκε στη Δημοτική Βιβλιοθήκη “Το Βαγιώ” της Μαρίνας Γκολφινοπούλου

Τη Δευτέρα 18/5 στη Δημοτική Βιβλιοθήκη Νέας Ιωνίας η παρουσίαση του βιβλίου «Το Βαγιώ» της συγγραφέως Μαρίνας Γκολφινοπούλου, σε μια εκδήλωση που συγκέντρωσε πλήθος κόσμου

Για το βιβλίο μίλησε η δημοσιογράφος Λουκία Χρυσοβιτσάνου, η οποία ανέδειξε  τα στοιχεία και τα μηνύματα του έργου.

Αποσπάσματα του βιβλίου ανέγνωσε η επιδημιολόγος Κάσσυ Γκολφινοπούλου, η οποία μετέφερε με ιδιαίτερη εκφραστικότητα το κλίμα και τη συναισθηματική δύναμη του βιβλίου.

Τον Δήμαρχο Παναγιώτη Μανούρη εκπροσώπησε η Πρόεδρος της Επιτροπής Πολιτισμού, Κωνσταντίνα Σιμωνετάτου-Καλέμη, η οποία απηύθυνε σύντομο χαιρετισμό, επισημαίνοντας τη διαρκή στήριξη του Δήμου προς τους Νεοϊωνιώτες συγγραφείς.

Μοιραστείτε
Close Search Window