Το άνοιγμα της εκδήλωσης πραγματοποίησε ο πρόεδρος της επιτροπής του ΚΕΜΙΠΟ Λουκάς Χριστοδούλου, ο οποίος αναφέρθηκε στο ιστορικό των αδελφοποιήσεων του Δήμου Νέας Ιωνίας
Στη συνέχεια ο εκπρόσωπος του Σεβασμιότατου Μητροπολίτη Ν.Ι.Φ.Η.Χ. κ. Γαβριήλ, πανοσιολογιότατος αρχιμανδρίτης π. Αυγουστίνος Βλάχος, μετέφερε τις ευχές του Σεβασμιότατου και συνεχάρη τους δύο δημάρχους για την πρωτοβουλία της αδελφοποίησης
Σύντομο χαιρετισμό απηύθυνε και ο Γενικός Γραμματέας Αυτοδιοίκησης του Υπουργείου Εσωτερικών Σάββας Χιονίδης, , που επιβράβευσε την αδελφοποίηση των δύο δήμων αλλά και την από κοινού αδελφοποίησή τους με τον Δήμο Λευκονοίκου Κύπρου.
Σύντομες τοποθετήσεις είχαν η αντιδήμαρχος Προσχολικής Αγωγής & Παιδικής Προστασίας, Εντεταλμένη Σύμβουλος Αδελφοποιήσεων Έρρικα Βλαχαντώνη, που αναφέρθηκε σε ένα σχέδιο κοινών δράσεων, όπως: Ίδρυση Φεστιβάλ Ελληνισμού Αιγαίου και Κύπρου, αδελφοποίηση σχολείων και μαθητικές ανταλλαγές, κοινά προγράμματα νεολαίας κ.α. και ο επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης του Δήμου Δυτικής Λέσβου Απόστολος Αλατζάς.






























